FAQ

epilacni_vosky.png
Epilační vosky
Jaký je rozdíl mezi jednotlivými vosky?
Na jakou teplotu mám vosk rozehřát?
U jednotlivých vosků se může teplota lišit, řiďte se proto pokyny výrobce.
Zobrazit vše
cukrove_pasty.png
Cukrové pasty
Jaký je rozdíl mezi jednotlivými cukrovými pastami?
Cukrové pasty se většinou liší teplotou, ve které je s nimi možné pracovat a na který typ chloupků jsou určené. Můžete vybírat také podle vůně.
Jak mám připravit cukrovou pastu před epilací?
Cukrovou pastu je nutné před použitím rozehřát na provozní teplotu. Ta je uvedena výrobcem u každé konkrétní cukrové pasty. Poté už stačí jen nabrat kuličku cukrové pasty a začít používat.
Zobrazit vše
epilace.png
Epilace
Bolí epilace?
Stupeň bolesti při epilaci je velmi individuální. Bolest lze omezit používáním správných předepilačních a poepilačních produktů a výběrem správného epilačního produktu. Pokud budete na epilaci chodit pravidelně, bolest bude minimální, protože chloupků...
Jak často musím chodit na epilaci?
Vzhledem k životnímu cyklu chloupků se doporučuje epilace každé 4 týdny. Tato doba však může být individuální, podle toho, jak rychle rostou chloupky zrovna vám.
Jak musím mít dlouhé chloupky před epilací?
Standardně se doporučují chloupky dlouhé 0,5 cm. Kratší chloupky by nemusely epilační produkty zachytit a epilace delších chloupků je zbytečně bolestivá.
Jaký je rozdíl mezi epilací voskem a cukrovou pastou?
Epilace voskem je rychlejší, protože se odstraňují větší plochy chloupků najednou. Může být bolestivější. Epilace cukrovou pastou je méně bolestivá, avšak časově náročnější.
Zobrazit vše
objednavka.png
Objednávka
Jak objednat?
Jak se přihlásit do věrnostního programu Mix Client?
Jak uplatním věrnostní body Mixíky?
Po nasbírání dostatečného množství věrnostních bodů Mixíků je můžete uplatnit při dokončování objednávky. Sleva vám bude odečtena automaticky. Podrobné informace naleznete zde.
Jak využívat akce?
Zobrazit vše
platba.png
Platba
Co mám dělat, pokud mám problém se zaplacením?
V takovém případě nás neváhejte kontaktovat na e-mail: [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 402.
Jak můžu zaplatit objednávku?
Při platbě bankovním převodem uhraďte částku na číslo účtu 2500234750/2010. Zboží bude zasláno po připsání platby na náš účet. Do variabilního symbolu zadejte číslo vaší objednávky. Při platbě pomocí platební karty online (GoPay) budete po dokončení...
Kdy obdržím daňový doklad?
Při zaplacení objednávky pomocí platební karty online (GoPay) nebo bankovním převodem obdržíte daňový doklad s vaší objednávkou. Při placení na dobírku obdržíte spolu s vaší objednávkou zálohovou fakturu. Daňový doklad obdržíte e-mailem po...
Zobrazit vše
doprava.png
Doprava
Doručujete i mimo ČR?
Ano, doručujeme do všech zemí světa. Cena dopravy závisí na váze balíčku a zemi dodání. Pro více informací nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo volejte na +420 227 272 402.
Jak mohu sledovat stav mojí objednávky?
V den odeslání vám bude zaslán e-mail se sledovacím číslem vaší objednávky.
Jaká je dodací lhůta?
U přepravců PPL a GLS 1-2 pracovní dny od odeslání, u Zásilkovny 2-3 pracovní dny. V rámci Prahy je možnost přepravy expresním kurýrem, zboží bude doručeno v den objednání. Objednávky přijaté do 13:00 hod. se snažíme odeslat ještě ten den. Objednávky...
Je možné expresní doručení zboží?
V rámci Prahy je možné dodání zboží expresním kurýrem. Objednávka bude doručena v den objednání, avšak pouze ve všední dny od pondělí do pátku, při objednání do 15:00. Poplatek za expresní doručení je  249 Kč.
Zobrazit vše
reklamace_vymena.png
Reklamace a výměna zboží
Jak postupovat při reklamaci?
V případě reklamace nás kontaktujte e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na +420 227 272 402. Poté vám bude sdělen konkrétní postup, jak dané zboží vyreklamovat. Ve většině případů bude nutné reklamované zboží s fakturou a žádostí o reklamaci...
Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?
V případě výměny nebo vrácení zboží nás prosím kontaktujte telefonicky na +420 227 272 402 nebo e-mailem na [email protected]. Vrácení zboží je možné do 14 dní od zakoupení. Zboží musí být nepoškozené, v původním obale. Zboží zašlete na adresu: INTERSMART...
Zobrazit vše
slovnik_pojmu.png
Slovník pojmů
Alergický test
Především u nových kientek je nutné provést alergický test. Ten se provádí aplikací malého množství epilačního produktu na pokožku. Pokud nenastane žádná alergická reakce, je možné s epilací pokračovat.
Cukrová pasta
Cukrová pasta je epilační produkt s přírodním složením. Epilace cukrovou pastou je méně bolestivá, avšak časově náročnější.
Depilace
Při depilaci dochází k odstranění pouze viditelné části chloupku. Nejčastěji se provádí holením. Výhodou je bezbolestnost, nevýhodou rychlé dorůstání chloupků.
Epilace
Při epilaci se odstraňuje chloupek i s kořínkem a tak vydrží pokožka hladká po delší dobu.
Zobrazit vše